Opis firmy:

HRO Personnel to firma specjalizująca się w świadczeniu usług rekrutacyjnych i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Nasza oferta obejmuje różnorodne rozwiązania, w tym outsourcing, RPO i usługi medialne. W ścisłej współpracy z wieloma międzynarodowymi firmami w całej Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, zapewniamy naszym Klientom profesjonalną rekrutację pracowników, idealnie dopasowanych do ich potrzeb kadrowych.

Obsługa klienta

Obowiązki:

• Budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacje z naszymi klientami poprzez otwartą i interaktywną komunikację
• Dostarczanie dokładnych, ważnych i kompletnych informacji na zapytania klientów za pośrednictwem połączeń wychodzących, e-maili i mediów społecznościowych; eskalacja w razie potrzeby
• Rozpatrywanie skarg klientów, identyfikowanie odpowiednich rozwiązań i alternatyw w ramach ustalonych wymagań czasowych, które skutkują rozwiązaniami
• Utrzymywanie i poprawa wyników jakościowych poprzez przestrzeganie standardów i wytycznych

Wymagania:

• Doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi klienta od 1 do 2 lat
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Doskonałe umiejętności pisania i komunikacji, zdolność przekazywania informacji w sposób klarowny i profesjonalny
• Silne umiejętności rozwiązywania problemów
• Znajomość obsługi komputera, w tym doświadczenie z pakietem Google Suite

Oferta:

• Praca 100% zdalna
• Możliwosć rozwoju zawodowego
• Przyjazna atmosfera pracy