Opis firmy:
HRO Personnel to firma specjalizująca się w świadczeniu usług rekrutacyjnych i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Nasza oferta obejmuje różnorodne rozwiązania, w tym outsourcing, RPO i usługi medialne. W ścisłej współpracy z wieloma międzynarodowymi firmami w całej Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, zapewniamy naszym Klientom profesjonalną rekrutację pracowników, idealnie dopasowanych do ich potrzeb kadrowych.Obsługa klienta
Obowiązki:
• Budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacje z naszymi klientami poprzez otwartą i interaktywną komunikację• Dostarczanie dokładnych, ważnych i kompletnych informacji na zapytania klientów za pośrednictwem połączeń wychodzących, e-maili i mediów społecznościowych; eskalacja w razie potrzeby
• Rozpatrywanie skarg klientów, identyfikowanie odpowiednich rozwiązań i alternatyw w ramach ustalonych wymagań czasowych, które skutkują rozwiązaniami
• Utrzymywanie i poprawa wyników jakościowych poprzez przestrzeganie standardów i wytycznych
Wymagania:
• Doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi klienta od 1 do 2 lat• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Doskonałe umiejętności pisania i komunikacji, zdolność przekazywania informacji w sposób klarowny i profesjonalny
• Silne umiejętności rozwiązywania problemów
• Znajomość obsługi komputera, w tym doświadczenie z pakietem Google Suite
Oferta:
• Praca 100% zdalna• Możliwosć rozwoju zawodowego
• Przyjazna atmosfera pracy