Opis firmy:

HRO Personnel to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

Asystent ds. płatności

Obowiązki:

- Przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do systemu bankowego.
- Pilnowanie terminowości płatności zobowiązań.
- Sporządzanie i opracowywanie raportów monitorujących płatności.
- Wyjaśnianie zapytań związanych z terminowością płatności dla dostawców.
- Wsparcie we prowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego.
- Wystawianie faktur sprzedaży.
- Wsparcie w weryfikacji faktur sprzedaży.
- Wsparcie w ustalaniu zasadności kosztowej
- Inne czynności zlecone przez przełożonego.

Wymagania:

- Podstawowa wiedza z zakresu finansów i księgowości.
- Student(ka) ostatnich lat studiów wyższych o profilu finansowym.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office – warunek konieczny.
- Znajomość systemów ERP będzie atutem.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych. obowiązków
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.

Oferta:

- Umowa o pracę/zlecenie
- Prywatna opiekę medyczną,
- Benefity pozapłacowe – MyBenefit,
- Dogodna lokalizacja, blisko stacji Metra Wilanowska,
- Fantastyczną atmosfera pracy w zgranym zespole