Opis firmy:
HRO Personnel to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.Stażysta w dziale administracji
Obowiązki:
- Wsparcie bieżących zadań działu administracji, w tym obsługa dokumentacji oraz korespondencji- Organizowanie i koordynowanie wewnętrznych spotkań, szkoleń oraz wydarzeń firmowych
- Obsługa telefoniczna i mailowa, w tym pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pracowników
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów i informacji
- Pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawień oraz dokumentów wewnętrznych
- Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, wsparcie przy utrzymaniu porządku w systemie obiegu dokumentów
- Organizowanie oraz zamawianie materiałów biurowych i innych potrzebnych zasobów dla firmy
Wymagania:
- Chęć pomagania innym, a komunikacja to Twoja mocna strona- Doskonałe zdolności organizacyjne oraz interpersonalne
- Chęć do nauki nowych rzeczy, wyróżniająca się proaktywność w codziennych zadaniach
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
- Dokładność i staranność w wykonywaniu zadań oraz dbałość o szczegóły
Oferta:
- Umowa zlecenie.- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w księgowości/finansach.
- Elastyczne godziny pracy (start 8-9).
- Dogodna lokalizacja, nad stacją Metro Wilanowska.
- Fantastyczną atmosfera pracy w zgranym zespole.