Opis firmy:

HRO Personnel to firma specjalizująca się w świadczeniu usług rekrutacyjnych i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Nasza oferta obejmuje różnorodne rozwiązania, w tym outsourcing, RPO i usługi medialne. W ścisłej współpracy z wieloma międzynarodowymi firmami w całej Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, zapewniamy naszym Klientom profesjonalną rekrutację pracowników, idealnie dopasowanych do ich potrzeb kadrowych.

Obsługa klienta

Obowiązki:

- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy
- bieżąca pomoc klientom, wyjaśnianie niezgodności
- współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi klienta
- wystawianie faktur

Wymagania:

- gotowość do pracy zmianowej 24/7
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- znajomość MS Office
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferta:

- elastyczność w formie zatrudnienia (niepełny etat, praca weekendowa lub w godzinach nocnych)
- pracę w modelu hybrydowym
- możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
- bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
- na start szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków