Opis firmy:

HRO Personnel to firma specjalizująca się w świadczeniu usług rekrutacyjnych i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Nasza oferta obejmuje różnorodne rozwiązania, w tym outsourcing, RPO i usługi medialne. W ścisłej współpracy z wieloma międzynarodowymi firmami w całej Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, zapewniamy naszym Klientom profesjonalną rekrutację pracowników, idealnie dopasowanych do ich potrzeb kadrowych.

Asystenka administracyjna/ asystenka zarządu

Obowiązki:

- Bieżące wsparcie lokalnego zarządu w obszarze administracji;
- Obsługa recepcji oraz przyjmowanie gości;
- Wsparcie działu, rejestracja przychodzących dokumentów i przekazywanie do odpowiednich osób;
- Zarządzanie biurem, nadzór na firmą sprzątającą oraz współpraca z ochroną budynku;
- Organizacja spotkań firmowych.

Wymagania:

- 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Podstawowe umiejętności obsługi programu Excel (filtrowanie, podstawowe formuły takie jak "Suma" lub "Średnia", przenoszenie wierszy lub kolumn itp.)
- Łatwość uczenia się nowych programów komputerowych