Opis firmy:

HRO Personnel to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

Asystent ds. Procesów Księgowo-Finansowych

Obowiązki:

- Wsparcie bieżących zadań działu finasowo-księgowego,
- Formalno-Rachunkowa Kontrola Dokumentów Księgowych,
- Kompletowanie i Przygotowanie Dokumentów Księgowych Do Dekretacji,
- Wprowadzanie Danych Do Systemu Księgowego,
- Uzgadnianie Rejestrów Vat,
- Uzgadnianie Rozrachunków,
- Sporządzanie Zestawień i Raportów W Programie Ms Excel,
- Archiwizowanie Dokumentów
- Wsparcie podczas audytu i zamykaniu miesiąca

Wymagania:

- Zainteresowanie obszarem księgowości lub finansów,
- Rozpoczęte studia w obszarze księgowości lub finansów,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel (formuły),
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Staranność w wykonywanych obowiązkach oraz wysoka dbałość o szczegóły,
- Proaktywność w codziennych działaniach.

Oferta:

- Umowa o pracę,
- Prywatna opiekę medyczną,
- Benefity pozapłacowe – MyBenefit,
- Dogodna lokalizacja, blisko stacji Metra Wilanowska,
- Fantastyczną atmosfera pracy w zgranym zespole.