Opis firmy:

Verita HR to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!
Dołącz do #HROdzina i zobacz, że nasza firma to nie tylko praca, ale przede wszystkim wspaniali ludzie!

Lubisz tworzyć kreatywne treści i poznawać światowe trendy biznesowe? Śledzisz najnowsze informacje z Doliny Krzemowej, Azji? Interesują Cię zmiany na rynku pracy? Jesteś osobą komunikatywną? Chciałbyś pracować z ludźmi i współtworzyć przyjazne środowisko pracy?

Mamy dla Ciebie ofertę, w której rozwiniesz się jako marketingowiec, współpracując z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi firmami.

Poszukujemy osoby na stanowisko Junior PR Specialist
, oferujemy pracę w modelu hybrydowym (firma z siedzibami w Krakowie i Warszawie) i wsparcie szkoleniowe partnera z Londynu. 

Junior PR Specialist

Obowiązki:

- Wdrażanie planu marketingowego w magazynach online i mediach społecznościowych Grupy Kapitałowej Verita HR
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w social mediach
- Przygotowanie, edycja, korekta, koordynacja publikacji treści w magazynie online i mediach społecznościowych
- Współpraca przy dostarczaniu rozwiązań PR oraz EB dla Klientów Grupy
- Współpraca z redaktorem naczelnym w przygotowywaniu wywiadów i artykułów do magazynów online
- Budowanie świadomości marki Grupy Verita HR poprzez aktywność na branżowych portalach
- Wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych
- Praca z dziennikarzami, działami PR największych firm w Polsce i na świecie
- Dbanie o rozwój bazy czytelników i subskrybentów oraz o patronaty medialne
- Przygotowywanie raportów dotyczących działań marketingowych konkurencji
- Kontakt z mediami, organizacjami branżowymi

Wymagania:

- Pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze komunikacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- "Lekkie pióro"
- Kreatywność, pro-aktywność i nastawienie na rozwój
- Wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne z zakresu marketingu i PR
- Dokładność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z Klientami

Oferta:

- Opiekę medyczną
- Pakiet szkoleń
- Współpracę z profesjonalistami
- Pracę w międzynarodowym środowisku