Opis firmy:

HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży B2B

Obowiązki:

- Wsparcie operacyjne Działu Sprzedaży B2B
- Gromadzenie danych, przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji - cyklicznych oraz w trybie ad hoc
- Tworzenie i aktualizacja raportów w Power BI
- Nadzór nad procesami sprzedażowymi, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień
- Aktualizacja oraz wdrażanie nowych narzędzi wspierających i automatyzujących procesy raportowania oraz obsługi klientów B2B
- Wsparcie dla przedstawicieli handlowych w zakresie systemów wspierających proces sprzedażowy (m.in. CRM Salesforce, Prezentor)
- Udział w procesie budżetowania i planowania systemów motywacyjnych dla Działu Sprzedaży
- Udział w pracach projektowych na poziomie lokalnym i międzynarodowym

Wymagania:

- Doskonała znajomość systemu MS Office, szczególnie programu Excel (znajomość VBA oraz Access mile widziana).
- 2 letnie doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku
- Umiejętność analizy danych, wnioskowania na ich podstawie i rekomendowania rozwiązań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2
- Komunikatywność, otwartość oraz nastawienie na współpracę
- Bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość
- Dbałość o szczegóły, skrupulatność oraz potrzeba ulepszeń

Oferta:

- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
- Roczna premia
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie aktywności sportowej
- Elastyczne godziny pracy
- Wydarzenia integracyjne
- Ubezpieczenie
- Owoce w biurze
- Świetny zespół