Opis firmy:

Grupa Verita HR to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Asystentka / Asystent ds. Kadr i Płac

Obowiązki:

Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac;
Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;
Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń;
Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej;
Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy.

Wymagania:

Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac;
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy;
Sumienność, zaangażowanie;
Umiejętność planowania pracy własnej.

Oferta:

Umowa o pracę lub umowa zlecenie - wybór należy do Ciebie;
Cały etat lub część etatu;
Prywatna opieka medyczna;
Możliwość podwyższania kwalifikacji;
Jasna ścieżka rozwoju;
Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole.