Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodsza/y Specjalistka/a w zespole HR Administration

Obowiązki:

- Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
-Tworzenie akt pracowniczych
- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- Bieżąca współpraca z archiwum zewnętrznym w zakresie archiwizacji dokumentacji pracowniczej
- Bieżąca pomoc i wsparcie w pracach biurowych dla zespołu HR Administration
- Zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki w zakresie finansów, administracji lub ekonomii
- Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Szukamy kandydatów którzy:

- Chcą zdobyć doświadczenie zawodowe w obszarze kadrowo-płacowym
- Potrafią dobrze organizować swoją pracę i posiadają umiejętność ustalania priorytetów
- Wykazują zaangażowanie, są dokładni, proaktywni i otwarci na poszerzanie wiedzy