Opis firmy:

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

Obowiązki:

-Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

Wymagania:

-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Oferta:

-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole