Kim jesteśmy?:

Verita HR Polska jest tworzona przez profesjonalistów z innowacyjnym podejściem do rekrutacji i pasją do nowych technologii. Świadczymy usługi w zakresie projektów zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkich szczeblach zarządzania, employer branding i outsourcing. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Zakres zadań :

Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy;
Budowanie relacji z obecnymi klientami;
Bieżąca pomoc Klientowi, wspieranie w obecnie prowadzonych procesach;
Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta;
Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu;
Praca na systemie CRM;
Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;

Oczekiwania:

Doświadczenie w Obsłudze Klienta oraz z zakresu IT;
Mile widziana umiejętność obsługi systemów CRM;
Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
Chęć do nauki i przyjmowania nowych doświadczeń .

Oferta:

Umowę o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjny system premiowy;
Kompleksowe szkolenia;
Prywatną opiekę medyczną;
Dostęp do naszych biur na terenie Warszawy i Krakowa;
Fantastyczną atmosferę pracy;
Jasną ścieżkę rozwoju kariery;
Firmowy pakiet powitalny.