Opis firmy:

Verita HR Polska jest tworzona przez profesjonalistów z innowacyjnym podejściem do rekrutacji i pasją do nowych technologii. Świadczymy usługi w zakresie projektów zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkich szczeblach zarządzania, employer branding i outsourcing. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki:

Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy;
Budowanie relacji z obecnymi klientami;
Bieżąca pomoc Klientowi, wspieranie w obecnie prowadzonych procesach;
Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta;
Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu;
Praca na systemie CRM;
Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;

Wymagania:

Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service;
Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2);
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Bardzo dobra organizacja pracy;
Łatwość nawiązywania kontaktów;
Mile widziana wiedza z zakresu IT;
Znajomość MS Office.

Oferta:

Umowa o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjny system premiowy;
Kompleksowe szkolenia;
Prywatną opiekę medyczną;
Dostęp do naszych biur na terenie Warszawy i Krakowa;
Fantastyczną atmosferę pracy;
Jasną ścieżkę rozwoju kariery;
Firmowy pakiet powitalny.