Kim jesteśmy:

Verita HR Polska jest tworzona przez profesjonalistów z innowacyjnym podejściem do rekrutacji i pasją do nowych technologii. Świadczymy usługi w zakresie projektów zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkich szczeblach zarządzania, employer branding i outsourcing. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Wsparcie działu marketingu i komunikacji

Zakres zadań :

Wsparcie Działu Marketingu i Komunikacji w zakresie prowadzonych projektów;
Wsparcie PR Managera;
Zarządzanie treścią na wewnętrznym portalu firmowym;
Współtworzenie newslettera firmowego;
Wsparcie w zakresie przygotowywania prezentacji, artykułów oraz tłumaczeń komunikatów;
Wsparcie w organizowaniu wirtualnych wystąpień.

Oczekiwania:

Wykształcenie kierunkowe (Dziennikarstwo, PR, Filologia angielska, Marketing);
Wiedza i umiejętności z zakresu IT;
Dobre umiejętności organizacyjne;
Umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
Mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym zakresie;
Znajomość j. angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy:

Umowę o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjny system premiowy;
Kompleksowe szkolenia;
Prywatną opiekę medyczną;
Dostęp do naszych biur na terenie Warszawy i Krakowa;
Fantastyczną atmosferę pracy;
Jasną ścieżkę rozwoju kariery;
Firmowy pakiet powitalny.