Opis firmy:

Verita HR Polska jest tworzona przez profesjonalistów z innowacyjnym podejściem do rekrutacji i pasją do nowych technologii. Świadczymy usługi w zakresie projektów zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkich szczeblach zarządzania, employer branding i outsourcing. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Wsparcie Administracyjne

Obowiązki:

Koordynowanie obiegu dokumentów;
Procesowanie i archiwizacja faktur (kodowanie pod kątem księgowym i podatkowym);
Prowadzenie zestawienia wydatków;
Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu;
Bieżące wsparcie administracyjne różnych działów firmy.

Wymagania:

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Umiejętności analityczne;
Dbałość o szczegóły i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
Komunikatywność.

Oferta:

Umowę o pracę;
Konkurencyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjny system premiowy;
Kompleksowe szkolenia;
Prywatną opiekę medyczną;
Dostęp do naszych biur na terenie Warszawy i Krakowa;
Fantastyczną atmosferę pracy;
Jasną ścieżkę rozwoju kariery;
Firmowy pakiet powitalny.