Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres zadań:

-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
-Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
-Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
-Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
-Praca na systemie sprzedażowym CRM

Oczekiwania:

-Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
-Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Znajomość MS Office
-Doskonała organizacja pracy własnej

Co oferujemy?:

-Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
-Bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
-Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie