Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. Administracyjnych i HR

Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

- Planowanie i koordynowanie procesów administracyjnych i rekrutacyjnych
- Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie: sprawdzania i przekazywania dokumentów, wyjaśniania niezgodności oraz spraw kadrowych
- Koordynowanie procesu przygotowywania wypłat wynagrodzeń dla pracowników
- Ścisła współpraca z zarządem spółki, w tym koordynacja procesu zawierania umów z podmiotami zewnętrznymi
- Przygotowywanie płatności w systemie bankowym w oparciu o zestawienie bieżących zobowiązań spółki
- Wypełnianie i przesyłanie raportów miesięcznych do GUS
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- Inne prace zlecone przez przełożonego
- Wybór i zatwierdzanie kosztów procesów rekrutacyjnych
- Zatwierdzanie kosztów i realizacja procesów zakupowych w dziale administracji

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na stanowisku z podobnym zakresem odpowiedzialności
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (w szczególności Excel)
- Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych
- Umiejętność współpracy oraz otwartość na nowe wyzwania
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz dokładność
- Umiejętność myślenia strategicznego, w tym wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Wiedza z zakresu prawa pracy, rekrutacji, procesów kadrowo-płacowych