Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na  wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Generalist

Obowiązki:

-Zarządzanie obszarem polityki wynagrodzeń i benefitów
-Nadzór i aktualizacja procedur i polityk personalnych (procedury, regulaminy)
-Wsparcie HR BP i Managerów z obszaru prawa pracy
-Zarządzanie funduszem świadczeń socjalnych
-Zarządzanie rezerwą urlopową
-Współpraca ze związkami zawodowymi
-Udział w bieżących projektach HR
-Opracowywanie danych do raportów, analizowanie i rekomendowanie zmian
-Prowadzenie szkoleń i komunikacji z zakresu prawa pracy

Wymagania:

-Wykształcenie wyższe (preferowane :zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami, prawo pracy)
-Min. 4 lata doświadczenia na stanowisku z podobnym zakresem obowiązków (preferowana branża Retail)
-Biegła znajomość prawa pracy i jego praktycznych aspektów
-Doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi
-Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów HR
-Znajomość MS Office ( Excel zaawansowany)
-Umiejętności analityczne
-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
-Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
-Komunikatywność i nastawienie na współpracę
-Samodzielność w działaniu i chęci doskonalenia

Oferta:

-Interesująca praca w międzynarodowej firmie
-Możliwość rozwijania kompetencji w ramach prowadzonych projektów, a także miękkiego HR
-Przyjazne środowisko pracy
-Pakiet benefitów
-Możliwość pracy z domu ( w trakcie i po pandemii)