Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Administrator Oddziału

Obowiązki:

*Bieżąca obsługa biura i zapewnienie efektywnej komunikacji z klientami
*Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów
*Organizacja spotkań, wyjazdów służbowych
*Przygotowywanie ofert, umów, aneksów
*Rozliczanie kart pracy pracowników (rejestracja w systemie księgowym)
*Przygotowanie dokumentacji montażowej – m.in. teczki montażowe
*Współpraca z dostawcami i zarządzanie dokumentacją
*Analiza wyniku i przygotowanie finansowego zamknięcia miesiąca
*Prowadzenie korespondencji z klientami i podwykonawcami
*Archiwizacja dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej
*Rejestracja umów i monitorowanie należności
*Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, a wchodzących w zakres zadań działu

Wymagania:

*Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji min. 2 lata
*Biegła znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
*Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowości zleconych zadań
*Skrupulatność, zaangażowanie i zdolności analityczne
*Pozytywne nastawienie i bardzo wysoka kultura osobista
*Umiejętność pracy w zespole
*Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów (telefonicznie/ mailowo)
*Duża samodzielność w pracy oraz postawa proaktywna
*Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferta:

*Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
*Pakiet benefitów dodatkowych
*Niezbędne narzędzia do pracy
*Praca w stabilnej, międzynarodowej organizacji z możliwością udziału w ciekawych projektach rozwojowych