Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager

Obowiązki:

- pozyskiwanie nowych klientów do współpracy na rynku polskim i UE
- budowanie trwałych relacji z klientem
- orientacja na cel biznesowy

Wymagania:

- min. 3 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub produkcyjnej przy projektach BTL
- wiedza z zakresu marketingu
- umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne
- doskonała organizacja pracy oraz komunikatywność
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- dobre umiejętności prezentacyjne
- zaawansowana znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w komunikacji ATL będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B

Oferta:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet benefitów: Multisport, samochód służbowy, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, laptop
- atrakcyjne wynagrodzenie + system prowizyjny
- stały rozwój kompetencji własnych
- szkolenia
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku