Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Centrum Obsługi Klienta

Obowiązki:

Współpraca z europejskimi filiami i centralą na obszarze CIC (obsługa posprzedażowa);
Monitorowanie jakości i terminowości wykonywania zadań;
Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, które wpłyną na poprawę jakości działania CIC;
Gromadzenie i wymiana najlepszych praktyk;
Zapewnianie codziennego wsparcia menedżerom CIC w europejskich oddziałach
Zarządzanie rozwojem złożonych systemów i narzędzi
Monitorowanie trendów, aktualizacja bazy wiedzy CIC, usprawnienie obszaru call center;
Kontrola budżetu działu i wsparcie w zarządzaniu budżetem;
Przygotowywanie różnych raportów i analiz.

Wymagania:

Wiedza na temat zarządzania Call Center i Call Center;
Doświadczenie w obsłudze klienta / centrum obsługi klienta (co najmniej 3 lata);
Znajomość badań rynku i potrzeb klientów;
Wiedza na temat usprawnień w kanałach kontaktu z klientami;
Doświadczenie w analizie wyników i raportowaniu;
Silne umiejętności analityczne i komunikacyjne;
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Bardzo dobra i praktyczna znajomość programów Excel, Word, Power Point;
Proaktywne i pozytywne nastawienie.

Oferta:

Umowa o pracę na pełny etat w znanej międzynarodowej firmie;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Atrakcyjny pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna (dla pracownika i najbliższej rodziny), ubezpieczenie na życie, karta obiadowa, karta sportowa, częściowo finansowane kursy językowe, rabaty na produkty firmy;
Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczenia zawodowego w dynamicznym i międzynarodowym środowisku.