Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko

Asystent/ka w dziale kadr i płac

Obowiązki:

  • Wsparcie administracyjno – biurowe działu kadr i płac
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
  • pomoc w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
  • pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
  • monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

Wymagania:

  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
  • Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
  • Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min. B1/B2)
  • Sumienność, zaangażowanie
  • Umiejętność planowania pracy własnej

Oferta:

  • Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych
  • Stałą współpracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00
  • Pracę w zgranym zespole
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Prywatną opiekę medyczną