Opis firmy:

Verita HR to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Praca biurowa na 3 miesiące (umowa o pracę)

Obowiązki:

  • Obsługa maili klientów banku
  • Obsługa reklamacji
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Kontakt z innymi placówkami banku.

Wymagania:

  • Wysoka kultura osobista
  • Odpowiedzialność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferta:

  • Wynagrodzenie - 4000 PLN brutto/miesiąc
  • Praca na 1 bądź 1/2 etatu
  • Możliwa praca zdalna
  • Umowa o pracę tymczasową
  • Praca w miłym zespole
  • Możliwość własnego rozwoju.