Company description:

Verita HR to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Responsibilities:

Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń klientów w zakresie wsparcia I linii technicznej; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Dbanie o najwyższą jakość procesów.

Requirements:

Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie C1 - warunek konieczny; Bardzo dobra znajomość obsługi komputera; Umiejętnośc organizacji własnego czasu pracy.

The offer:

Profesjonalne szkolenia; Atrakcyjne wynagrodzenie; Przejrzysta ścieżka rozwoju + system podwyżek wynagrodzeń; Szansa zdobycia wiedzy pracującej dla lidera w sektorze nowych technologii; Pakiet świadczeń - prywatna opieka zdrowotna, samochód sportowy, grupowe ubezpieczenie na życie.