Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Gwarancji

Obowiązki:

  • Prowadzenie weryfikacji dokumentów dotyczących napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji
  • Rejestracja modeli produktów gwarancyjnych i kosztów naprawy w bazie danych
  • Tworzenie raportów, analiz, statystyk związanych z obsługą napraw gwarancyjnych oraz przedstawianie wyników przełożonym
  • Wspieranie partnerów biznesowych poprzez e-mail oraz kontakt telefoniczny.

Wymagania:

  • Dobra znajomość obsługa komputera (w tym MS Office – w szczególności Excel, Power Point)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w grupie.

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie Umowy Zlecenie
  • Stawkę: 17 – 18 netto/h
  • Praca w międzynarodowej firmie, będącej jednym z liderów w branży elektronicznej.