Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Key Account Manager

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy na rynku polskim i UE
  • Budowanie trwałych relacji z klientem
  • Orientacja na cel biznesowy.

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub produkcyjnej przy projektach BTL
  • Wiedza z zakresu marketingu
  • Umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne
  • Doskonała organizacja pracy oraz biegłość komunikacyjna
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
  • Dobre umiejętności prezentacyjne
  • Zaawansowana znajomość j. angielskiego
  • Doświadczenie w komunikacji ATL będzie dodatkowym atutem.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów: Multisport, samochód służbowy, opieka medyczna,ubezpieczenie na życie,laptop
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system prowizyjny
  • Wyjazdy służbowe w kraju oraz za granicę
  • Stały rozwój kompetencji własnych
  • Szkolenia
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.