Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi z językiem niemieckim

Obowiązki:

  • Obsługa Klienta drogą mailową i telefoniczną
  • Udzielanie informacji oraz bieżące rozwiązywanie zgłaszanych problemów
  • Dbanie o relację z Klientami i kształtowanie dobrego wizerunku firmy
  • Prowadzenie dokumentacji
  • Przygotowywanie raportów w celu modyfikacji jakości obsługi.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (w tym dobra dykcja)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym (8:00 – 20:00).

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie miesięczne 5400 – 6000 brutto
  • Dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej LuxMed po okresie próbnym
  • Jasno określona ścieżka awansów
  • Możliwość rozwoju w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach firmy
  • Płatne szkolenie wprowadzające (rozbudowane, z dużą ilością treści i materiałów ułatwiających pracę) z cenionymi trenerami na rynku
  • Pracę w międzynarodowym środowisku przy globalnych projektach w przyjaznej atmosferze.