Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:

Tłumacz języka angielskiego

Obowiązki:

  • wykonywanie tłumaczeń z języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego na polski oraz z polskiego na angielski

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe)
  • minimum 2-letnie doświadczenie w tłumaczeniach
  • biegła znajomość języka angielskiego (C2), mile widziana dodatkowo znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (C1)
  • dokładność oraz samodzielność w działaniu
  • wiedza z zakresu medycyny, prawa, ekonomii lub zagadnień technicznych będzie atutem

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie
  • wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
  • elastyczne godziny pracy
  • niezbędne narzędzia pracy oraz korektę i weryfikację tłumaczonych tekstów
  • szkolenie w zakresie narzędzi CAT i narzędzi wspomagających tłumaczenie
  • po okresie próbnym dofinansowanie do karty MultiSport lub opieki zdrowotnej