Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu

Recepcjonista/tka z możliwością awansu

Obowiązki:

  • Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne biura
  • Przyjmowanie gości oraz prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Zaopatrzenie biura i kontakt z dostawcami
  • Organizacja i obsługa spotkań służbowych
  • Przygotowywanie umów i dokumentów
  • Wspieranie zespołu w codziennej pracy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku/ w branży finansowej mile widziane
  • Podstawowa znajomość j. angielskiego
  • Praktyczna znajomość MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • Bardzo dobra organizacja i duża samodzielność w pracy
  • Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Oferta:

  • Umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1 rok) z możliwością przedłużenia
  • Możliwość podnoszenia kompetencji i rozwoju zawodowego w branży finansowej
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00.