Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Wsparcie Administracyjne w Dziale Go To Market

Obowiązki:

  • Wsparcie administracyjne zespołu Promotorów firmy
  • Raportowanie i prezentowanie postępów realizacji wyznaczonych celów na spotkaniach
  • Monitorowanie, analiza wyników, oraz inicjowanie działań wspierających (we współpracy z Liderami Regionów, Merchandiserami oraz zespołem Sprzedaży)
  • Monitoring budżetu
  • Przygotowywanie narzędzi wspierających pracę Promotorów i Merchandiserów, w tym zapewnienie materiałów promocyjnych
  • Organizacja i koordynacja cyklicznych spotkań zespołu GTM (Go to Market)
  • Przeprowadzanie wizyt w sklepach oraz prowadzenie programu ‘Tajemniczy Klient'
  • Wspieranie działu GTM (Go to Market) w bieżących projektach.

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w administracji
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) umożliwiająca codzienną pracę
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dokładność, dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Możliwość uczestnictwa w zespołowych oraz firmowych wydarzeniach integracyjnych
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji w firmie, będącej liderem na rynku elektronicznym.