Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Księgowa

Obowiązki:

  • Księgowanie dokumentów ( faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa)
  • Tworzenie wewnętrznych dokumentów księgowych (PK)
  • Uzgadnianie rejestrów VAT
  • Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej
  • Prowadzenie rozrachunków
  • Księgowanie list płac, Prowadzenie rozliczeń pracowniczych( delegacje krajowe i zagraniczne, rozliczenia wydatków)
  • Tworzenie raportów i prostych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne spółki
  • Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Czynny udział w zamknięciu roku obrotowego i sporządzanie sprawozdania finansowego
  • Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min.2 lata
  • Wiedza z zakresu prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana: znajomość programu Comarch Optima.

Oferta:

  • Praca w przyjaznym i dynamicznym środowisku
  • Przejrzysta ścieżka kariery
  • Możliwość zdobywania wiedzy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Owocowe wtorki
  • Umowa o pracę.