Opis firmy:

HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta bankowego z j. Francuskim

Obowiązki:

  • Przetwarzanie dokumentacji klienta w celu osiągnięcia uzgodnionych standardów
  • Obsługa połączeń z klientami (Inbound / Outbound) Rozwiązywanie problemów lub odpowiednio przekazywane ich wraz z zaleceniami
  • Budowanie doskonałych relacji z interesariuszami i zapewnienie najlepszej jakości zarządzania kontem przy rozwiązywaniu zapytań klientów
  • Wdrożenia projektu, utrzymanie systemu

Wymagania:

  • Nie wymagamy doświadczenia
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym
  • Znajomość j. francuskiego na poziomie dobrym
  • Umiejetność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Umiejętnoć pracy w grupie
  • Motywacja do rozwoju i nauki w kierunku finansów i bankowości
  • Przetwarzanie dokumentacji klinta w celu osiągnięcia standardów
  • Obsługa połączeń z klientami

Oferta:

  • Stabilna praca w profesjonalnym zespole
  • Interesująca ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji
  • Prywatna opieka zdrowotna oraz świadczenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity