Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Koordynator ds. Procesów Operacyjnych Sklepów

Obowiązki:

  • Praca 50% w biurze 50% w terenie Wsparcie zespołu handlowego w ramach bieżącej pracy i prowadzonych projektów
  • Przeprowadzanie wizytacji kontrolnych na sklepach
  • Tworzenie raportów sprzedażowych
  • Planowanie, organizacja oraz uczestnictwo w inwentaryzacjach sklepowych
  • Tworzenie oraz egzekwowanie procedur biurowych oraz sklepowych
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepów pod kątem operacyjno-administracyjnym.

Wymagania:

  • Biegła znajomość programu Excel
  • Dobra organizacja własnej pracy
  • Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
  • Wielozadaniowość
  • Komunikatywność i otwartość
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wyjazd służbowy raz na dwa tygodnie do jednej z placówek firmy
  • Praca w godzinach: 2 dni w tygodniu 8:00 - 16:00, 3 dni w tygodniu 11:30 - 19:30
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w prężnie rozwijającej się firmie
  • Możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych.