Opis firmy:

HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Pracownik biurowy w korporacji z językiem francuskim

Obowiązki:

  • Obsługa klientów korporacyjnych,
  • Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów,
  • Weryfikacja zgodności dokumentów z zasadami i procedurami,
  • Tworzenie raportów oraz analiz.

Wymagania:

  • Bardzo dobrze znasz język angielski min.B1,
  • Dobrze znasz język francuski min. A2/B1
  • Posiadasz zdolność analitycznego myślenia,
  • Posiadasz szeroko rozwinięte zdolnosci komunikacyjne oraz interpersonalne,
  • Dobrze znasz system operacyjny Windows i pakiet MS Office.

Oferta:

  • Stabilna praca w profesjonalnym zespole,
  • Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji,
  • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków,
  • Prywatna opieka zdrowotna, świadczenia dla pracowników,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.