Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Zastępstwo recepcyjne 10-12.04

Obowiązki:

  • Obsługa spotkań
  • Odbieranie telefonów
  • Przyjmowanie poczty oraz przesyłek kurierskich
  • Dokonywanie zamówień biurowych
  • Inne prace administracyjno-biurowe.

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista.

Oferta:

  • Umowa zlecenie
  • Wynagrodzenie: 17 brutto/h
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.