Opis firmy:

Verita HR Polska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Wsparcie działu księgowości

Obowiązki:

  • Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach
  • Księgowanie wyciągów oraz not księgowych
  • Rejestrowanie płatności oraz weryfikacja poprawności dokumentów księgowych
  • Sporządzanie raportów na potrzeby przełożonego
  • Archiwizacja dokumentów
  • Pomocnicze prace administracyjne.

Wymagania:

  • Mile widziane wykształcenie w obszarze finansów
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (w szczególności Excel)
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Dokładność i skrupulatność
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku finansowym.