Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko

Asystentka ds. kadr i płac

Obowiązki:

  • Wsparcie administracyjno – biurowe działu kadr i płac
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Archiwizacja dokumentów.

Wymagania:

  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
  • Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min. B1/B2)
  • Sumienność, zaangażowanie
  • Umiejętność planowania pracy własnej.

Oferta:

  • Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych
  • Stałą współpracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00.