Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka działu z językiem angielskim

Obowiązki:

Wsparcie pracowników w spotkaniach biznesowych z klientami, dostawcami i partnerami firmy; Wsparcie działu sprzedaży i administracji w codziennych obowiązkach; Współtworzenie planów biznesowych; Dbanie o odpowiednią komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie badania satysfakcji pracowników i Klientów firmy; Praca z zaawansowanym systemem CRM , obsługującym wszystkie struktury firmy; Praca z wyspecjalizowanym systemem Comarch Optima.

Wymagania:

Bardzo dobrze władasz językiem angielskim (C1/C2); Masz doświadczenie w administracji (minimum 6 miesięcy); Jesteś odpowiedzialny i zorganizowany; Lubisz pracować z ludźmi

Oferta:

Pakiet szkoleń; Współpracę z profesjonalistami; Prywatną opiekę medyczną; Przyjazną atmosferę pracy.