Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki:

  • Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i mailowa klientów w języku polskim
  • Bieżące wsparcie klientów kontaktujących się z pytaniami związanymi z branżą tytoniową
  • Rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem.

Wymagania:

  • Doświadczenie w call/contact center mile widziane
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (obsługa programów)
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju w międzynarodowej firmie.