Opis firmy:

HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Obowiązki:

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń klientów w zakresie wsparcia I linii technicznej
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy
  • Dbanie o najwyższą jakość procesów

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie min. na poziomie B2
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy
  • Motywacja do nauki i rozwoju

Oferta:

  • Profesjonalne szkolenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przejrzysta ścieżka rozwoju + system podwyżek wynagrodzeń
  • Szansa zdobycia wiedzy pracującej dla niezaprzeczalnego lidera w sektorze nowych technologii
  • Pakiet świadczeń - prywatna opieka zdrowotna, samochód sportowy, grupowe ubezpieczenie na życie.