Opis firmy:

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Key Account Manager

Obowiązki:

  • Opieka nad kluczowymi klientami, którzy korzystają z usług outsourcingu personalnego, w praktyce będzie to oznaczało na co dzień:
  • - mamy kilku bardzo ważnych klientów, którzy są w większości dużymi korporacjami. Trzeba się z nimi zaprzyjaźnić i otoczyć opieką. Czasami będzie to wymagało odwiedzin, czasami telefonu, czasami maila, a czasami wysłania kartki z napisem „Miłego dnia!”:).
  • - przyda się do tego na pewno wiedza na temat biznesu tych firm, aby Ci nasi klienci mieli poczucie, że wysyłamy do nich człowieka, który rozumie ich działalność. A więc nie tylko musi rozumieć nasze usługi (co jest naturalne), ale również usługi naszych klientów.
  • - taka osoba ma być partnerem, ten kontakt nie jest sztywny biznesowy, raczej zupełnie odwrotnie – przyjacielski, wspierający ale i oparty na wzajemnym zaufaniu. Nie obiecujemy czegoś co naprawdę nie da się zrobić. Natomiast jesteśmy bardzo otwarci i elastyczni co do nowych rozwiązań (nawet takich, których u nas nie ma, ale da się je wprowadzić a jest to kwestią chęci i zasobów ludzkich)
  • - taka osoba musi być samodzielna. Zabrzmi to górnolotnie – ale musi jej się po prostu samej chcieć pracować.
  • - taka osoba powinna sama wychodzić z inicjatywą, myśleć szeroko, proponować i wprowadzać swoje rozwiązania, nie zamykać się w szufladkach. Nikt nie stoi nad głową. Rozliczamy z efektów. Więc jeśli ktoś jest przyzwyczajony do sztywnych procedur, to niestety nie u nas.

Wymagania:

  • doświadczenia jako KAM – najlepiej ktoś z branży nowych technologii lub z bankowości
  • język angielski – zaawansowany
  • nastawienie na relację win-win
  • otwartego umysłu, przyda się też nutka analitycznych umiejętności
  • sporo jest liczenia przy tych klientach
  • samodzielność!
  • jeśli ktoś przyzwyczajony jest do ścisłych procedur i nie potrafi pracować bez schematów, 7 kroków wizyty handlowej itp. to u nas się nie odnajdzie – nie mamy ich
  • znajomość etykiety biznesu (cokolwiek to oznacza)

Oferta:

  • umowę o pracę, pełen etat, wynagrodzenie podzielone na podstawę i bonus
  • narzędzia: laptop, telefon, samochód (nie do użytku prywatnego)
  • możliwość rozpoczęcia pracy „od zaraz”
  • dużą samodzielność i duży wpływ na kierunek rozwoju całej firmy
  • dołączenie do najlepszego zespołu HROdziny:)